Сервіс
Вітаємо вас, шановний клієнте! З турботою про вас, ми створили сервісний відділ, який вирішує гарантійні питання та працює з серісними зверненнями 24/7.
Ми даємо гарантію – 5 років на продукцію ТМ Двері Булат! Протягом цього періоду ви можете звертатися до нас з будь-яким запитом стосовно куплених дверей.
Для уникнення непорозумінь, ми розробили “Правила прийому дверей” та “Правила експлуатації вхідних дверей”, з якими ви можете ознайомитися нижче.
Для отримання консультації з сервісних та гарантійних питань телефонуйте за номером: +38 (095) 285 83 05 Viberservis@bulat-doors.com.ua
Правила прийому дверей
Увага! Зберігайте упаковку до повного завершення монтажних робіт, та заповнений гарантійний талон до закінчення гарантійного терміну.
- По приїзду дверей, перевізником або монтажником, перевірте якість та кількість дверей. Зверніть увагу, що ручка йде окремо – вона запакована окремо від дверей!
- Перевірте цілісність упаковки дверей, особливо дверей зі склопакетами та дзеркалом. Двері повинні бути упаковані у заводську упаковку, а упаковка перетягнута грос-ременями, без пошкоджень та деформацій.
- Якщо ви виявили пошкодження упаковки або механічні пошкодження виробу – зробіть фото цього пошкодження. На фото, обов’язково повинна бути заводська упаковка. Нам потрібні фотографії всієї упаковки – це важливо. Без цієї інформації питання з рекламації не приймаються та не розглядаються.
- Якщо ви використовуєте послугу: “Адресна доставка від компанії перевізника”, від САТ, Нова Пошта, чи інших – завжди переглядайте товар при представниках компанії. В разі виявлення дефектів – одразу складайте акт пошкоджень. Дефекти, які будуть виявленні після того, як ви забрали двері в перевізника – рекламації не підлягають.
- Двері обов’язково розпаковуються на першому поверсі, обережно знімається коробка та перевіряється їх цілісність. Проведіть ретельний візуальний огляд на наявність: подряпин, механічних пошкоджень та інших дефектів.
- Перевірте фурнітуру, розкривши упаковку. В наявності повинні бути: ручка, всі ключі до замків, чи додаткова комплектація. Також перевірте роботу замків і циліндрів.
- Всі претензії, щодо якості та кількості приймаються тільки або під час розвантаження машини і перевірці дверей при розпакуванні. Недоліки, дефекти, які виявили після прийняття і установці дверей, рекламації не підлягають.
- Рекомендуємо здійснювати монтаж, тільки перевіреними монтажниками та бригадами, які після завершення робіт повинні заповнити гарантійний талон. Таких ви можете знайти на сторінці “Де купити”, там представлені всі наші офіційні партнери.
Правила з експлуатації вхідних дверей
- Тривалу службу вхідних дверей гарантує плавне закривання і відкривання. Металеві двері мають значну вагу, і додаток сили при закриванні дверей може спричинити зайве навантаження на дверну коробку, засувку і механізми замку. Тому не слід допускати сильних ударів дверного полотна об коробку, неодноразове закриття дверей з силою може вивести механізми виробу з ладу. Плавне закривання і відкривання дверного полотна гарантує тривале користування дверима.
- Слід пам’ятати, що замки не повинні піддаватися стороньому впливу – механічному, хімічному або термічному. Не намагайтеся самостійно розбирати, допрацьовувати замки, адже таким чином виріб втратить гарантійне обслуговування.
- Відчиняти двері слід переконавшись у тому, що всі замки і засувка знаходяться у відкритому стані, в іншому випадку ущільнювач створить сильний бічний тиск на засуви, що істотно скорочує термін служби замку. Забороняється зачиняти двері при висунутих регелях замка.
- Під час закривання дверей не слід застосовувати силові навантаження на ручку, досить трохи зачинити дверне полотно, це дозволить ущільнювачу як слід стиснутися, при цьому, засувка замка увійде в своє посадочне місце у дверній коробці.
- Не рекомендується висувати ригелі замків і запірних механізмів при відкритих дверях і залишати їх в такому положенні. Замки і ригелі вертикального замикання можуть бути виведені з ладу. Це негативно впливає на роботу замків. Відновлення дверей та механізмів замикання дуже трудомістка і важка робота.
- Не допускайте попадання сміття і сторонніх предметів між полотном і рамою двері, особливо в місцях запірних механізмів дверей. Не допускайте підкладання під полотно сторонніх предметів.
- При встановленні вхідної двері на першому поверсі в під’їзді, ми, як виробник, рекомендуємо використовувати покриття з вологостійкого МДФ для вуличного застосування.
- При установці вхідних дверей в приватному будинку, або з виходом на вулицю, для запобігання утворенню на поверхнях дверного блоку конденсату або інею, обов’язкова наявність холодного, вентильованого тамбура. Щоб уникнути руйнування лакофарбового покриття металевих частин і декоративних панелей МДФ, їх необхідно захистити від попадання прямих сонячних променів і атмосферних опадів (дощ, сніг, град і т.д.) обов’язкова наявність захисного зовнішнього козирка.
- Для очищення від забруднень рекомендується застосовувати засоби по догляду за меблями, а також вологу і м’яку тканину. Забороняється використовувати для очищення виробу розчинники, луги, кислоти, тобто агресивні миючі засоби та матеріали.
- Монтаж виконується тільки після закінчення будівельних робіт, пов’язаних з виділенням великої кількості вологи (бетонування, штукатурні роботи і т.д). Монтаж, демонтаж та регулювання виробу виконується монтажною бригадою. Пам’ятайте, що в разі самостійного ремонту, монтажу і демонтажу, виріб більше не підлягає гарантійному обслуговуванню.
- Забороняється прямий контакт виробу з поверхнями, температура, яких перевищує 60С.
- Пам’ятайте, що гарантія якості від виробника розповсюджується тільки на ті моделі, котрі експлуатуються правильно. У разі недотримання правил експлуатації, гарантія на виріб не розповсюджується.